tiistai 15. elokuuta 2017

KESÄLOMALTA PALATTU

o. Ypäjä Hemmo

Meijän luokka on palannut tosiaan jo muutama viikko sitten koululle hoitamaan tallia. Tallissa siis oltu hommissa ja ratsastettu. Ollaan saatu pitää meidän samat hevoset, mitkä meillä oli ennen kesälomaa - siitä mä olen kovin ilonen. 

Uudet opiskelijat aloittivat koulunsa eilen ja oonkin tutorina touhunnut jo niiden kanssa aikalailla kaikkea. Tää viikko tulee olemaan stressiä ja tapahtumaa täynnä, kun viikonloppuna järjestetään taas NHF jossa olen valokuvaajan roolissa hommissa. 

Ratsastukset loman jälkeen ovat sujuneet yllättävänkin hyvin, ja nyt sain luvan osallistua Ehdolla kisoihin. Mennään Suomenratsujen kuninkaallisissa torstaina ja perjantaina. 
Toivottavasti kaikki menee hyvin sitä ennen. 

Huomenna mulla on inssi ja toivotaan että se menee läpi. Oon nimittäin kiinnostunut eräästä 5vuotiaasta suomenhevosruunasta, jolle etitään vuokraajaa. 

- Senja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi fiksusti!