maanantai 29. toukokuuta 2017

KYRAN SILMIN- KLINIKKA


Oli aivan pakko laittaa ensimmäiseksi kuva, joka on mulla muistona omasta hetkestä Kyran luona. Niikun kaikki varmasti muistavat niin sain olla etuoikeutettu 3 kuukauden ajan, olessani Kyran luona työssäopissa. 

Lauantaina päästiin kuulemaan Kyran ja toisen ammattiratsastajan tarinaa luennon tapaisesti. Kyra tuli myös katsomaan esitystä, missä esiintyivät oppilaat ja suomenhevoset. Tuli sitten siinä samalla tavattua pitkästä aikaa kasvokkain Kyra, ja ai että sitä ilon määrää, kun Kyra sitten vielä muistikin mut. Mainitsin myös hänelle että on jo ikävä heidän luokseen.

Sunnuntaina eli eilen tosiaan Kyra piti täällä meijän koululla klinikan, missä oli muuten paljon tuttuja ratsastamassa! Maneesihan oli jälleen kerran aivan täynnä ihmisiä ja sieltä löytyikin paljon kavereita katsomassa. Itse olin ovella ottamassa lippuja vastaan, oli muuten yllättävän hauskaa puuhaa. 

Alkanut viikko onkin hyvin helppo. Sen verran voin paljastaa,että jos kaikki menee suunnitelmien mukaan olen itse kilpailemassa Kisaviikolla mun A-hevosella. 
Lexuksen kuulumista sen verran,että herra odottelee pääsyä suokkiruunan kanssa laitumelle. Oon sitä jonkun verran käynyt hoitamassa! 



- Senja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi fiksusti!